Школа лідерства

Вік: З 6 до 10 років
Цілі "Школи лідерства": розвиток особистого потенціалу дитини, виховання лідерських якостей, розвиток емоційної та інтелектуальної сфери.
Максимальна кількість діток в групі: 8

Записатися на пробне заняття

Тренінгова програма «Школи лідерства» спрямована на розвиток особистого потенціалу дитини, виховання лідерських якостей, розвиток емоційної та інтелектуальної сфери.
Курс ділиться на на два основні блоки:
1. Інформаційний блок (завданням цього блоку є знайомство, укладання психологічного контакту між членами групи, презентація себе, вироблення загальних правил поведінки в групі із наданням різних вправ і можливостей учасникам групи, ознайомлення з поняттям «Лідер»).

2. Розвитково-кореляційний блок:

  • Розвиток лідерських якостей.
  • Розвиток комунікативних навичок.
  • Уміння презентувати себе.
  • Навички логічного та творчого мислення.
  • Підняття упевненості в собі та в своїх силах.
  • Розвиток самостійності, відповідальності та ініціативності.
  • Самореалізація.
  • Розвиток соціальних емоцій та мотивувація налагодження міжособистісних стосунків з однолітками та дорослими на основі товариських відносин.
  • Створення для дітей умов для зняття надмірного емоційного напруження: вразливості, агресивності, демонстративності, сором’язливості.

Теми занять:

  1. «Лідер і лідерство»

Знайомство один з одним, знайомство учасників з поняттями «Лідерство» і «Лідер», відкриття лідерських якостей у дітей, стимулювання уяву учасників у пошуках свого розуміння лідерства. Робота з подоланням невпевненості і тривоги, розвиток комунікативних здібностей.

  1. «Особистість лідера»

Виховування стиля поведінки та інтонації впевненої в собі людини.
Розвиток навичок самопізнання, саморозвитку та самокерованості.

  1. «Я майбутній лідер»

Підвищення самооцінки, подолання невпевненості в собі та тривоги. Актуалізація внутрішніх ресурсів учасників тренінгу, сприяння усвідомлення необхідності самовдосконалення та прагнення особистісного зростання.

 

  1. « Мистецтво публічного виступу»

Основи публічного виступу:

  •  як почати говорити, коли переповнює хвилювання;
  • самопрезентація;
  • підвищення впевненості;
  • подолання страху публічного виступу.
  1. «Лідер у тобі»

Сприяння розвитку в дітей навичок самопізнання, самоаналізу та самореалізації,  розвиток лідерських рис.
Сприяння розумінню лідерства як особистої відповідальності перед іншими; відпрацювання навички демократичної поведінки.

  1. «Вчимось брати на себе відповідальність»

Розвиваємо вміння приймати особистісні й групові рішення. Формування самостійності, вміння вирішувати проблеми.

  1. « Я і мій внутрішній світ»

Пізнання себе,  вчимось адекватно оцінювати себе, розкриваємо свої таланти.

  1. «Я і моє оточення»

Сприяння розвитку в дітей навичок самопізнання, самоаналізу та самореалізації, розвиток емпатії, розуміння, співпереживання.

  1. «Лідер і його команда»

Вчимось краще комунікувати, співпрацювати, спільне прийняття рішень, пошук прийомів позитивної взаємодії. Вчимось довіряти, правильне вирішення конфліктів, обговорення теми агресії і бійки.

  1. «Лідер майбутнього»

Підсумкове заняття:

  • уявляємо себе в майбутньому;
  • формуємо цілі;
  • закріплюємо знання, вміння і навички, одержані на тренінгу;
  • визначаємо, чи справдились очікування учасників;
  • підводимо підсумки тренінгу.

Ви можете прочитати відгуки батьків дітей, які пройшли даний курс нижче або за посиланням.